До відома споживачів!

З початку 2019 року Урядом розпочато реформування порядку надання субсидій, а саме – надання житлових субсидій здійснюється у грошовій формі (безготівковому та готівковому вигляді).

З 01 жовтня відбувся другий етап реформи – забезпечення переходу до надання соціальних пільг у грошовій формі (безготівковому та готівковому вигляді).

Відповідні кошти у безготівковому вигляді будуть перераховуватися на облікові записи громадян в Ощадбанку, який спрямує їх до підприємств надавачів послуг, а  кошти у готівковому вигляді – на рахунок, відкритий в банківський установі  чи «Укрпошту», якщо вони виявили бажання і звернулися до органу соцзахисту з письмовою заявою щодо отримання відповідних виплат у готівковій формі.

В листопаді пільговики і субсидіанти отримають платіжки із повною сумою за спожиті в жовтні житлово-комунальні послуги – без урахування пільг і субсидії.

Той хто отримує кошти готівкою, має самостійно забезпечити оплату комунальних послуг з урахуванням розміру пільги або субсидії, яку він отримав у готівковому вигляді.

Пільговик  або  субсидіант,  який має  надходження  коштів  у безготівковому вигляді та який надав інформацію про номер мобільного телефону,щомісяця отримуватиме від Ощадбанку СМС – повідомлення про стан розрахунків за послуги і даними про те, яким чином відбулися взаєморозрахунки між банком і постачальниками послуг.

Соціальні гарантії базуються на тому, що частину платежу оплачує держава у вигляді пільги або субсидії, частину платежу оплачує власне споживач.

Увага! Деяким отримувачам пільг і субсидій у безготівковому вигляді можлива невиплата нарахованих сум за жовтень з технічних причин, невиплачені кошти обов’язково будуть донараховані отримувачам у найближчий час.

Комментирование на данный момент запрещено, но Вы можете оставить ссылку на Ваш сайт.