Не забувайте передати показники лічильників

КП «НУВКГ» звертає увагу споживачів, що показники приладів обліку води, як і раніше, приймаються з 05 числа по кінець місяця. Нагадуємо про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, але й гарячого водопостачання.

Передача показників лічильників води –  обов’язок споживача.

Прийом показників лічильників води закінчується в останній день місяця, оскільки, відповідно до законодавства, розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць.

Показники лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води – для формування платежів за відведення гарячої води.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті обсяги води.

Показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер, тощо – все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Водоканалу немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань – вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто попередні показники.

За не передачу показників передбачено санкції.

Проблемною залишається «забудькуватість» деяких споживачів. Стабільно “забувають” повідомити показники лічильників багато споживачів водоканалу. Законодавством передбачено, що у таких випадках три місяці нарахування проводяться по середньому, а потім споживач переводиться на норму споживання. Враховуючи всі нововведення, обсяги споживання при такому нарахуванні будуть дуже великими, адже туди потраплять і необліковані втрати будинкових мереж, як це передбачено ЗУ «Про комерційний облік». Нарахування по-новому буде проводитись вже через 5 місяців після зняття карантинних заходів, так що не варто ігнорувати вимогу законодавства про те, що за своєчасну та точну передачу показників відповідає споживач. Поки КП «НУВКГ» лише проводить обдзвони тих, хто не передав показники та нагадує що це потрібно робити щомісяця.

Показники можна повідомляти за допомогою:

Телефонів  2-34-86, 2-51-76, 0967094554, 0681917592, 7-19-26 ( В ОБІДНЮ ПЕРЕРВУ ТЕЛЕФОНИ НЕ ПРАЦЮЮТЬ!)

Сайту підприємства: nizhyn-vodokanal.org.ua.

КОЖНОГО МІСЯЦЯ – ПЕРШІ ДВА РОБОЧІ НЕПРИЙОМНІ – ПОКАЗНИКИ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ. ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАКРИТТЯ МІСЯЦЯ, ПІДГОТОВКА ЗВІТІВ ТА ПЛАТІЖОК.

Комментирование на данный момент запрещено, но Вы можете оставить ссылку на Ваш сайт.